Program for Endoscopic Teachers у Римі, 14–16 вересня 2017 р

14–16 вересня 2017 р. у Римі відбувся захід Program for Endoscopic Teachers, у ході якого 40 активних учителів і керівників навчальних програм вдосконалювали свої теоретичні знання та педагогічні навички в GI Endoscopy. Наш головний лікар й ендоскопіст Музика Сергій Валерійович був його учасником. Тренінг містив у собі різноманітні лекції, секційні засідання та практичні демонстрації. Цьогорічне нововведення — демонстрації живої ендоскопії.

Нижче представлене коротке резюме за результатами заходу стосовно того, яким повинен бути хороший тренер з ендоскопії.

Окрім теоретичної бази, учасники тренінгу мають опановувати такі важливі практичні аспекти роботи, як здатність до комунікації та роботи в команді, вміння зберігати послідовність дій, вдосконалювати візуальні та мануальні навички, відточувати передпроцедурні та постпроцедурні дії.

У процесі навчання ендоскопічних процедур завжди беруть участь три особи: це пацієнт, лікар, що опановує ту чи іншу методику, та наставник. Мета пацієнта — отримати безпечну, якісну та комфортну медичну процедуру. Лікар, що проходить навчання, щоби задовольнити цю мету, максимально сконцентрований на технічних нюансах роботи та методиці виконання процедури. Наставник дивиться на все ніби «зверху». Він уважно стежить за всіма етапами процедури, оцінює стан пацієнта перед маніпуляцією, продумує план ведення конкретного випадку, контролює техніку виконання процедури лікаря, що проходить навчання, оцінює його навички, мотивацію, рівень взаємодії з пацієнтом.

Наставник повинен вміти правильно оцінити лікаря-учня, використовувати для оцінки тільки об’єктивні, реалістичні, досяжні та специфічні критерії. Він повинен вміти правильно навчити лікаря, постійно контролювати його дії, доступно роз’яснювати складні моменти. До того ж, безумовно, наставник сам повинен бути фахівцем у своїй галузі.

Але бути лише фахівцем недостатньо. Хороший лише той наставник, який бачить кожну операцію структурно, може розкласти її на складові елементи та доступно пояснити учню сутність кожного з них. Він повинен створити на тренінгу атмосферу доброзичливості та доступності знань, використовувати прогресивні методики та сучасний інструментарій та обов’язково дати можливість кожному учаснику проявити себе.

Цей сайт використовує cookies для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи перегляд сторінок сайту, ви погоджуєтесь з використанням файлів cookies.
X